Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Μαζί μου, μαζί σου - Βαγγέλης Παπαδάς | Mithikos.gr (Music 2012)



Ο mithikos.gr σας παρουσιάζει το δεύτερο τραγούδι του Βαγγέλη Παπαδά,μετά από το πρώτο του με τίτλο "Πες μου αν μ' αγαπάς" το οποίο είναι και αυτό σε ακουστική έκδοση.Οι στίχοι,η μουσική καθώς και η ερμηνεία είναι του ίδιου.


Εδώ μπορείτε να ακούσετε το πρώτο του κομμάτι http://youtu.be/qGqrwlfoCcA


http://mithikos.gr


Θέλω απόψε πάλι να σε κρατώ
να σου δηλώνω πόσο σε αγαπώ
Θέλεις απόψε πάλι να σε φιλώ
και να πετάξουμε ως τον ουρανό
να φανερώσεις κάθε μου μυστικό
και να μ' αφήσεις στη ψυχή σου να μπω


Μαζί μου εσύ
ξαναβρίσκεις τη χαμένη ζωή
Μαζί σου εγώ
συμπληρώνω της καρδιάς το κενό


Θέλω απόψε πάλι να σου μιλώ
να σου δηλώνω πόσο σε εκτιμώ
Θέλεις απόψε πάλι να σου γελώ
να μου χαρίσεις ό,τι επιθυμώ
να αντικρίσεις κάθε μου εαυτό
και να μ' αφήσεις τα όνειρα σου να δω


Μαζί μου εσύ
ξαναβρίσκεις τη χαμένη ζωή
Μαζί σου εγώ
συμπληρώνω της καρδιάς το κενό


Μαζί μου...

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου