Κυριακή 8 Απριλίου 2012

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ τραγούδι του mithikou: "Πες μου αν μ' αγαπάς" - Βαγγέλης Παπαδάς

Ένα πανέμορφο τραγούδι από τον δικό μας, mithiko, Βαγγέλη. Το κομμάτι σε στίχους, μουσική και ερμηνεί του Βαγγέλη Παπαδά. Σε ακουστική έκδοση. Αφήστε τη μουσική να σας ταξιδέψει...


ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΕΔΩ:


Στίχοι/Μουσική:Βαγγέλης Παπαδάς
Ερμηνεία:Βαγγέλης Παπαδάς

Στίχοι:

Σε κοιτάζω συνεχώς
όμως δε μπορώ αλλιώς
είσαι ο,τι είχα φανταστεί
είσαι ο,τι είχα ονειρευτεί

Κι όμως αν σ' αγαπώ δεν ξέρω αν νιώθεις το ίδιο
γι αυτό σε ρωτώ αν είμαι το άλλο σου μισό

πες μου αν μ αγαπάς
κάνε κάτι για μας
πες μου αν μ αγαπάς
η αγάπη δεν είναι για να πονάς
η αγάπη δεν είναι για να πονάς

σε κοιτάζω και θέλω
δίπλα σου να είμαι εγώ
όμως πίσω η καρδιά
μ' οδηγεί κάθε φορά

γιατί κι αν σ αγαπώ δεν ξέρω αν νιώθεις το ίδιο
γι' αυτό σε ρωτώ αν είμαι το άλλο σου μισό

Πες μου αν μ' αγαπάς
κάνε κατι για μας
πεσ μου αν μ' αγαπάς
η αγαπη δεν είναι για να πονάς
η αγάπη δεν είναι για να πονάς

Πες μου αν μ' αγαπάς...


Στίχοι/Μουσική:Βαγγέλης Παπαδάς
Ερμηνεία:Βαγγέλης Παπαδάς
Mithikos 2012©

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου