Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Στον καθρέφτη βλέπεις την αλήθεια - Β. Μπουλούμπασης

Το τραγούδι που ακούσατε σε 1η μετάδοση από τον mithikos.gr
Για όσους δεν το άκουσαν:




Μουσική: Βασίλης Μπουλούμπασης
Στίχοι: Βασίλης Μπουλούμπασης


Στα μάτια σου έκρυψα τον ήλιο ένα βράδυ
μα όταν γύρισα αντάμωσα τη νύχτα
ένα τσιγάρο ένα βλέμμα κι ένα χάδι
και δυό φιλιά για να μου πεις μισή καληνύχτα

Δωσ' μου ένα 'Α' για να αρχίσω να διαβάζω
κράτα το τέλος μακριά γιατί τρομάζω
έτσι όπως έπεσαν οι μάσκες και τα φώτα
μου λες πως τίποτα δε θα' ναι όπως πρώτα

Ακόμα και η πόλη μου φωνάζει το όνομα σου
στέκω στο φάρο και μετράω τα βήματα σου
ανάβω ένα τσιγάρο στην υγειά σου
και ο καπνός του με γυρίζει στα φιλιά σου

Μη μου λες να γυρίσω τη σελίδα
να ξεχάσω αυτά που είδα
και να πάω παρακάτω
μη μου λες πως όσα ζήσαμε είναι λίγα
γιατί δες καμιά φορά
πως τα λίγα, είναι πολλά

Στέκω κοντά σου μα δε βγαίνουνε οι λέξεις
και απομένω μοναχός στα παραμύθια
παίρνω το τραίνο και γυρνάω πάλι στην Ξάνθη 
να δω αν πέθανε ή αν ζει εκείνη η νύχτα
μες στο σκοτάδι ζωγραφίζεται η μορφή σου
κι είναι μια ζάλη μαγική η θύμηση σου

Τι κι αν κατάντησε το ψέμα σου συνήθεια 
μες στον καθρέφτη βλέπεις πάντα την αλήθεια

Ακόμα και η πόλη μου φωνάζει το όνομα σου
στέκω στο φάρο και μετράω τα βήματα σου
ανάβω ένα τσιγάρο στην υγειά σου
και ο καπνός του με γυρίζει στα φιλιά σου

Μη μου λες να γυρίσω τη σελίδα
να ξεχάσω αυτά που είδα
και να πάω παρακάτω
μη μου λες πως όσα ζήσαμε είναι λίγα
γιατί δες καμιά φορά
πως τα λίγα, είναι πολλά

Τώρα για σενα έχω δώσει τα πάντα 
τώρα για πάρτη σου και μια μπαλάντα
μα έτσι είναι ο έρωτας και έτσι γουστάρω 
αλλού να κερδίζω με σένα να χάνω



http://www.facebook.com/MuthikosFM

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου